• Kávéink

    left-arrow.png D.E Home

    • 3in1 kávék
    • Őrölt-pörkölt kávék
    • Kapszulás kávék
    • Szemes kávék
  • A kávé világa

    left-arrow.png D.E Home

    • Mindent a kávéról
    • Barista Academy
    • Receptek
  • Rólunk
  • Kapcsolat

A kezdetek

1968

Az Élelmiszer- és Vegyicikkeket Csomagoló Vállalat ebben az évben megvásárolta Európa egyik legkorszerűbb kávépörkölő gépét, ami alapjaiban változtatta meg itthon a kávéfogyasztási szokásokat, ugyanis megszületett Magyarország első márkázott kávéja, az OMNIA.

A kezdetek

1968

Sikerét többek között a blend keverési arányának is köszönhette, amit üzemi titokként kezeltek. A legelső OMNIA blend megalkotásához a Műegyetem élelmiszerkémiai tanszékét kérték segítségül, ahol 50 féle keverési arányt próbáltak ki mielőtt rátaláltak az igazi “OMNIA blend”-re, ami a magyar ízléshez lett igazítva.

Fotó: Fortepan / Erky-Nagy Tibor

A kezdetek

1968

Az OMNIA kávé először a presszókban kezdett teret hódítani. Egyre több helyen tűnt fel a “Csak OMNIA kávét főzünk.” felirat. 1968 őszén a városligeti Budapesti Nemzetközi Vásáron megnyílt az első számú OMNIA kávézó, ami a vásár leglátogatottabb standja lett.

Fotó: Fortepan / Bauer Sándor

A kezdetek

1968

Ezután sorra nyitottak meg az OMNIA kávészalonok. Espresso illlat lengte be Budapesten a Rákóczi utat, a Szent István körutat, a Vígszínház környékét, vidéken pedig Balatonlellén, Sopronban, Nyíregyházán és Debrecenben élvezhették szalonban a kávézás örömét.

Fotó: Fortepan / Bauer Sándor

OMNIA az otthonokban

1970-es évek

A márka tovább nyitott az otthoni kávézás felé és hamarosan Magyarország legnépszerűbb kávémárkájává vált: csaknem minden harmadik család OMNIÁT ivott az otthonában is. Eleinte csak szemes változatban lehetett kapni az ikonikus ezüst zacskókban, amiket a kávébaba néven elhíresült figura díszitett. A kávédarálók hangja és a frissen őrölt kávé illata pedig egy egész életérzést teremtett.

Fotó: Fortepan / Bauer Sándor

Privatizáció

1991

A márka a már Compack néven futó magyar vállalattól a nemzetközi Sara Lee cégcsoport gondozásába került át, és a több mint 250 éves Douwe Egberts márka részévé vált.

Új arculat

1993

A kávébaba logót a fríz hölgyre cserélték, a női alak a holland Douwe Egberts márka több évszázados örökségnek számít, a kávékészítés szakértelmét és a kávé iránti elhivatottságot jelképezi. 2001-ben “megfiatalodott” és aroma lady-ként, a mai kornak megfelelő ábrázolással került a csomagolásra, hogy a hagyományőrzés mellett a márka folyamatos fejlődését is szimbolizálja.

2010 - 2015

2011-ben a Sara Lee cégcsoportból kivált a kávé- és teadivízió és megalakult a D.E Masterblenders 1753. Az új cég 2015-ben összeolvadt a Mondelez International kávédivíziójával (a német Jacobs márka akkori tulajdonosával), ezzel pedig megalakult a Jacobs Douwe Egberts.

50 éve egy biztos pont az életünkben

2018

Az 50 éves évforduló alkalmából a generációk együtt ünnepelhettek egy csésze Douwe Egberts Omnia kávé mellett az ikonikus DunaPark kávéházban megrendezett születésnapi Aromazsúron.

Barista Editions

2019

A Douwe Egberts Omnia piacra dobta a Barista Editions termékcsaládot, így már bárki számára könnyen elérhetővé válik, hogy otthon is olyan magas minőségű kávéval kényeztesse magát, mint egy kávézóban.

#azOmniaMindenkié

2020 - 2021

Tovább bővült a Douwe Egberts Omnia portfóliója: a klasszikus őrölt-pörkölt és szemes termékek mellett a megszokott minőség már kapszulás kávé és 3in1 kávékülönlegesség formájában is elérhetővé vált, így mindenki megtalálja a maga kedvencét.

Kövess minket!

Youtube Facebook

Termékeink

Őrölt-pörkölt kávék

Szemes kávék

3in1 kávék

Kapszulás kávék

 

A kávé világa

Receptek

Barista Academy

Mindent a kávéről

Rólunk

Történetünk

Karrier

Kapcsolat

Ügyfélszolgálat

GY.I.K.

Omnia_logo with aroma lady_RGB_transparent background.png

©2023 Douwe Egberts Omnia

Adatvédelem és cookie-k

Céginformáció

Felhasználási feltételek

Jacobs Douwe Egberts